[Logo] Artysta Marcin Jakubczak



Ciepłe, klimatyczne logo zaprezentowane na tle potężnego słońca. 

Elementy widoczne w graficznym logo, to piękne i ogromne słońce, występujące na tle kosmosu. Kiedy jednak logo zbyt długo znajduje się przy słońcu, dochodzi do efektu spalenia. Zrzuty ekranu zostały wykonane z projektu animacji komputerowej logo. Główne monochromatyczne logo powstało ze wcześniej przygotowanego szkicu, a jego krótką historię poznacie zaraz.

Cała grafika została zaprojektowana w jakości full HD (1920x1080px), dzięki czemu szczegóły są bardziej widoczne i samo tło nadaje się do wykorzystania jako tło pulpitu.


KRÓTKA HISTORIA TWORZENIA LOGO


"Minęło sporo czasu, zanim przekonałem się do stworzenia logo. Myślałem na początku po co mi to? W końcu się przełamałem i wziąłem za projektowanie pierwszych szkiców. Każdy projekt, na początku który stworzyłem, nie zadowalał mnie. Próbowałem do skutku, aż brakowało mi weny. Musiałem dać sobie na wstrzymanie, w między czasie przemyślałem co tak naprawdę mnie interesuje. Doszedłem do wniosku, że nie ma co przedobrzać i zrobię coś prostego."

~ Marcin Jakubczak

Artysta Marcin Jakubczak
Sztuka Cyfrowa - Logo

Wykonanie i realizacja: Marcin Jakubczak (SGiA - Strefa Grafiki i Animacji)
Facebook: https://www.facebook.com/Artysta.MarcinJakubczak
Deviant Art: http://marcinjakubczak.deviantart.com/







0 komentarze:

Prześlij komentarz

.